; Teen Spirit: Cuti Sekolah Amat Membosankan

Cuti Sekolah Amat Membosankan

setelah berbulan-bulan tak update , harini baru nak update. sebnarnyee aku SANGAT-SANGAT LAH MALAS nk update blog nie. hewhew , nk tahu kenape ? SEBAB BUKAN ADE ORANG NK BACE BLOG AKU YANG BURUK NIE PON :'( sobsobb.hee , amacam cuti korang ? best ? tk best ? hmm , cuti aku sgt lahh tidak bestt :) dduk rumah jee 24jam #okay menipu. hikhikk , korang dh tngok OMBAK RINDU? heee , kitee dah tengokk ^__^ best gile kn cerita tuh. sedihhh :') tpi tk boleh nk feel sgt , sbb dapat seat yang depan sekalii . grrrr , seat yg lain semua dh penuh. heee , tpi takpee lahh , dapat jugak aku tengok. kalau boleh tengok lagi sekali , mmg aku nk pegi tengok ahh. muehehe , siapa yg tak tngok lagi tuh , pergi lahh tengok cepat-cepat. sumpahh best gile . korang takkan nyesal punye lahh. haha.


awakk awakk , kite dah malas lahh nak taipp. hikhikk , sampai di sini saja lahh cerita saya pada kali ini * CEHHH , AYAT BAJET JEE. hahaha. okay , lain hari saya update lagi eh ? tuh pon kalau ade cerita yang menarik untuk di kongsi bersama anda-anda semua. hehe , macam ade org nk bace jee blog buruk aku nie :'>  okay , thanks pada sesiapa yang sudi bace tuh.. hikhikk. byebyee

No comments:

Post a Comment